Blogger Backgrounds
nor afiqah ini kasar budak nyer tapi ade sweet sikit ... hehe


Get your own Digital Clock

AFIQAH IS AFIQAH !! LU ORANG SUDAH KENAL KAN INI BUDAX CHOMELLL ?? FOLLOW AKU SAJE ..

Friday 17 February 2012

tETibE jEw aKu jaDi pEMaLU .... HEHE

Assalamualaikum ....
hye korang ....

tahu tak tadi time rehat aku rehat dengan my ZUL ... hehe .. terperanjat jugak sebab tetibe jew dye ajak rehat saame2 dengan dye .... klo tak sebelom nie ade jew alasan dye ... blok aku dengan dye jaoh lah .... aku nie susah nak jumpe lah ... blablabla .... bosan dengan alasan dye tu ! tapi semalam dye mecej aku dye kate nak rehat same2 dengan aku ..... taraaaa !! terperanjat aku doe !  maybe dye jeles kowt tengok aku dok rehat and lepak2 dengan budakkelas aku ... nak2 lagi semue lelaki ... kekeke ..semalam dye suruh aku tunggu depan bilik guru,, tapi bile aku pergi tengok satu bayang pown x ade aku pown ape lagi bongkau ler .... (orang tak reti bersabar memang macam tu kan) aku puas dok tunggu dye sampai benggang aku ... last2 jumpe jugak ... bagus ler,, aku cari dye ... dye cari aku .... due-due benggang jew .... muke dye serius macam cuke ... masammmmm .... ape dye ingat aku tak boleh buat muke cuke macam dye jugak pew ?? lebih dari cuke pown boleh lahhh ... kah3 .... dah tu time tengah duduk tu ade jew mate2 yang memandang .... alahaiii .... segan den .... terus tersipu-sipu aku ... wahahaha ... bodoh lah aku nie kan .... sampai my ZUL ckp kenape aku diam jew ?? dye pown naik pelik .... mane tak nyer cikgu lalu cikgu tegor ... 'owh ... dating yer' mau tak malu aku beb .... tapi dye tu muke tembok ... buat tak tau jew ... segann aku ...

I JUST LOVE MY ZUHUILMI ... :)


No comments:

Post a Comment