Blogger Backgrounds
nor afiqah ini kasar budak nyer tapi ade sweet sikit ... hehe


Get your own Digital Clock

AFIQAH IS AFIQAH !! LU ORANG SUDAH KENAL KAN INI BUDAX CHOMELLL ?? FOLLOW AKU SAJE ..

Friday 3 February 2012

seKAranG NiE aKU tenGAH gILeR nEnAS ..... yeZzAa ...

assalamualaikum ..... 
hello korang ..... ape kabau ....hopekorang sihat-sihat belake ... insyaallah .

weii korang,, tau tak sejak due menjak nie kann,, aku nie dok bukan main suke lagi makan buah nenas .... mmmmmmmmmmm .... sedappp nyerrr buah nenas .... suke sangat-sangat ... nak -nak lagi makan dengan kicap yg pedas tu .. perghhh ... terliurr seyhh .... bayangkan lah setiap hari balik sekolah aku mesti beli buah nenas yg dah siap potong tu kt depan sekolah ... makk aiii .... sumpahh sedapp ... aku dengan najiha dah macam orang giler tau time balik mesti kejau kan buah nenas tu .... hehehe ... ade giler sikit ....

dah tu beli siap letak kicap ... kicap tu aku isi sepenoh-penoh yang boleh .... uuuuuu ... menyelerekan betoii .... kat rumah pulak aku suroh ibu aku beli buah nenas .... 2 biji weii ... mm,, aku rase macam dah tak tau nak cakap ape .. yang aku tau aku suke buah nenas ... hehehehe ....


curi gambar nie dekat internet ... huahua ...

No comments:

Post a Comment