Blogger Backgrounds
nor afiqah ini kasar budak nyer tapi ade sweet sikit ... hehe


Get your own Digital Clock

AFIQAH IS AFIQAH !! LU ORANG SUDAH KENAL KAN INI BUDAX CHOMELLL ?? FOLLOW AKU SAJE ..

Friday 10 February 2012

ALHAMDULILLAH ... SUDAH 7 BULAN AKHIR NYER ....

Assalamualaikum ....

Hye korang .. Alhamdulillah,, aku rase bersyukur sangat-sangat ....
Bulan lepas genap 7 bulan aku dengan si die ..... heee ... rase happy sangat-sangat and terharu .... sebab tak sangke hubungan kite orang nie boleh bertahan sampai 7 bulan akhirnye .... walaupun kadang-kadang kite orang bergadoh,, tak kire lah gadoh besar kew, gadoh kecik kew ... last-last mesti salah sorang daripade kite orang yang akan mengalah .... gadoh-gadoh lepas tu manje-manje balik ... hahaha .. rase macam kelakar pown ade jugak ... haissshhh .....
Semalam si die call aku,, dye tanye aku macam-macam .... semue nyer pasal mule-mule kite orang kenal dulu .... memang kelakar and macam-macam lah weiii .... ingat lagi kalau dulu first time baru kenal benci giler-giler lah dekat dye tu ... sebab nyer dye tu tipu aku .... ade kew patot dye cakap dye jumpe nombor telefon aku dekat enset orang ... hello .... nak tipu pown agak2 lah kan .... time tu taon lepas,, aku form 3 ....  aku tak suke kalau orang yang nak berkawan tapi mesti kene menipu, baek tak payah kan ... aku lebih suke orang yang berterus terang ... senang kan .... tak payah tipu2 ... wt marah aku dan dapat dose jew kan ... hehehe .... and then semalam aku tanye dye dah bapew lame kite couple, dye ingat .... tarikh di iktiraf sebagai bf aku bile dye ingat ... tarikh lahir aku pown dye ingat ..... hebat lah kamu B ....
Lepas tu dye citew balik mule2 waktu baru kenal dengan aku.. dye punye perasaan macam mane ... semue yang dye cerite betol2 buat aku terharu... sebab dulu aku selalu marah2 dye kalau dye call aku ... sampai aku naik rimas and suruh ibu aku yg jawab call dye ... kesian dye kene marah dengan ibu aku ... tapi dye tu peduli ape,,  dah kene marah pown still berani nak call2 aku .... berani nyer B aku nie .... ahaaa ... yang paling kelakar kite orang date ... date buat kali pertame ... dah lah date dekat sekolah,, lepas tu aku pulak tersipu-sipu ... eahh tu bukan dah tersipu-sipu .. tu dah gedixx name nyer ..hahaha ... first date tu lah yg tak boleh aku lupew kan ...
Aku betol-betol respect dye sebab dye tak pernah jemu, penat nak pikat hati aku .... bayang kan lah dulu waktu tengah2 mesej,, time tu kite orang x pernah kenal satu same lain ... kenal sebab mesej macam tu jew .... and dalam mase yg same aku belowm masok sekolah SMKBB lagi ... aku still kat sekolah assaiyidah khadijah .... bile aku dah pindah sekolah SMKBB tu, dye kate dye lah orang yang paling happy bile dengar and terperanjat sebab tibe2 satu hari tu dye ternampak aku kat sekolah tu ... haha ... so sweet ...  heee ... entah lah kalau nak aku citew due page belowm tentu habis sebab cerite kite orang nie panjang sangat .. tak dew jumpe short-cut lah ... hehehe ....

NOR AFIQAH AND ZUHILMI ...

SAYANG B SAYE ...

No comments:

Post a Comment