Blogger Backgrounds
nor afiqah ini kasar budak nyer tapi ade sweet sikit ... hehe


Get your own Digital Clock

AFIQAH IS AFIQAH !! LU ORANG SUDAH KENAL KAN INI BUDAX CHOMELLL ?? FOLLOW AKU SAJE ..

Sunday 18 December 2011

peRJaLaNAn pUlaNG kE MeLakA ...

assalamualaikum ...
korang ... how are you there ....
nie adelah sambungan aku yang ari tu ... heee ...
mesti korang cakap IISHHH .. X ABES ABES AG KEW ..
kan3 ....

ok ... ari tu kan aku ade g perak .. kan3 ... time pergi and wedding tu dah cite kan .. so nie cite pasal perjalanan nak balik ke melake ... wee ... bestt jugak ... tau x time balik tu aku x balik ngn ude aku sebab aku kene tinggal kan kt resort ... sebab terhegeh-hegeh nk bersiap ... so aku kene lah naik kete ngn atih aku n angah aku ... aduuii ... x pernah2 aku berjalan jaoh sampai muntah2 ... time sekolah rendah ade lerr .. maybe kali nie sebab ikot jalan yang melingkau mcm ulau .. huu .. penat doe muntah nie ... HATE IT ...
time balik tu nenek aku cakap nak g air terjun lata kinjang ... so aku ngn atih aku ok jew ... kite orang yang naik grand livina gerak dulu .. sebab konvoi ramai2 nie lambat lah .. heee ... masok jew kat tapah ... aku dah start pening-pening lalat .. adduuii .... siall lahh ... tapi x pew .. still leh tahan ...sampai jew kat sane ok dah .. sebab kt sane fresh .. ramai jejake2 yg tampan .. so cuci mtee .. hahaha .. x gune kann ...
dapat main air terjun ... besttt nyer .. rase freshh sangat2 .... love it ... kat situ mule lah aku punyer gedik ... gelak terbahak-bahak ... hehe .. TU SIFAT SEMULE JADI AKU OK .. GELAK X CONTROL ... heee .. peace .....

seriously memang ramai kt situ ... bestt ... pas tu time balik rupe nyer ade lalu kt 1 jalan nie .. jalan die memang aku x suke .. melingkau-lingkau .. poning aku di buat nyer ... ok .. tu lah punce nyer aku start muntah2 ... huuu ... penat weeii ... x leh nk celik biji mate aku nie ... tido punye lame bile bangon bru sampai kt RNR sg buloh .. dlm aty adduuii .. jaoh ag kew .... tido ag .. bangon2 alah ... bru smpai seremban kew ... x tahan nie ... tapi x pew .. asal kan selamat sampai .. heee ...












ok ... dah nak beramboss ... bye2 .... 
sekian .... TQ ..



No comments:

Post a Comment