Blogger Backgrounds
nor afiqah ini kasar budak nyer tapi ade sweet sikit ... hehe


Get your own Digital Clock

AFIQAH IS AFIQAH !! LU ORANG SUDAH KENAL KAN INI BUDAX CHOMELLL ?? FOLLOW AKU SAJE ..

Sunday 4 December 2011

ceLOTeH AnAK buaH KeSAyanGAN PAK LANG NIE HAAA ...

assalamualaikum ....
hye korang ....

tau tak aku x sabar nak g perak ari jumaat nie ... wee ... bj awal2 aku dah siap packing2 ... penoh satu beg .. klo ikotkan 2 beg bru ckop .. haha ... tah apelah agak nyer yg aku bwak kan .. bestt lahh bile ade wedding dlm family nie ... masing2 ade part sndiri ... mcm aku nie part aku kacau org jew ... dan mengikot jew kemane saje pak lang and pak ude aku pergi .. tak ketinggalan jugak angah aku .. haha ... rajin2 ... tak kire .. dekat kew .. jaoh kew .. aku kene ade .. baru ade syokk .. hehe ... nanti ari khamis mlm nanti malam berinai .. wahhh ... syokk nyerr ... mlm tu aku confirm,, aku nie lebih over dari pengantin nyer ... huahua ... itu sudah tentu ... dah aku jew ank buah perempuan yg paling besar and cucu 1 ... kire kesayangan lah nie ... heee

then nanti kt sane msti best kan .... ye lah ... dok kt tmpat org .. walaupon kejap jew pown .... hehe ... tau tak ari tu aku ikot pak lang aku g umah baru die ... sbb barang untuk bilik pengantin dah sedie tok dipasang ... wawww .... cantik giler katil tu .... almari tu ... meje solek tuu ... heee ...jelesss ..... almaklumm lah .. bilik pengantin lah katekan ... mestilah kene cantik ... siap jew pasang aku lah org 1 yg rasmi kan katil tu ... haha ... tumpang jew pown ... pak lang aku gelak jew tengok aku ... agk nyer msti die ckp anak buah aku sorang nie x betoll ... haha ... xbetol  pown nie lah yg paling die sayang .. haha ... ingat tau pak lang .. lepas wedding nnti kene bg eka UPAH ... upah penat ... upah rajin eka tolong pak lang ... haha ... 

ok ... nie jew lah kowt yg aku nak bebel .. bye3 .. 

No comments:

Post a Comment