Blogger Backgrounds
nor afiqah ini kasar budak nyer tapi ade sweet sikit ... hehe


Get your own Digital Clock

AFIQAH IS AFIQAH !! LU ORANG SUDAH KENAL KAN INI BUDAX CHOMELLL ?? FOLLOW AKU SAJE ..

Sunday 1 April 2012

PERTANDINGAN KAWAD PERINGKAT NEGERI MELAKA 2012 :)

assalamualaikum .... 
hye korang,, ape khabar ..  :)


hari tu  31.3.2012   adelah tarikh yang paling bermkne bagi aku dengan kawan -kawan aku yang 
lain yang join pertandingan kawad hari tu .... perghhh memang macam tak percaye lah sebab ini first time aku join aktiviti macam nie termasuk lah kawan aku si nurul najihah tu .... tahu tak sebelom pertandingan tu,, kite orang semue rilex jew macam x adew pape jew .... bile 1 hari sebelom pertandingan baru semue nak serius,, baru terase berdebar .... macam2 perasaan timbul .... heeee .... hari sabtu tu aku bangun awal giler sebab takot lambat,, bangun2 jew tengok kat luar umah hujan .... dalam hati dah risau .... kalau hujan macam mane nak kawd kan ... sampai2 jew sekolah semue kawan2 dah ade ... semue dah smart2,, dah comel2,, dengan bj full ... perghhh serius smart plus comel2 .... sampai2 jew dekat MITC tengok ramai giler orang .... lagi lah bedebar siott .... maklumlah,, satu negeri melake kan .... tapi nasib kite orang buat dekat tempat yang berasingan,, sebab sekolah aku hantar kategori perempuan sahaja .. so kite orang kene buat dekat balai bombe ayer keroh tu ... pas tu ketue kite orang pergi buat undian tau,, cer teke kite orang yang keberape .... teke teke teke .... haaaaa .... NO3 kauuu .... terperanjat,, serius terperanjat .... tapi pape pown bersyukur sangat sebab turn kite orang redup jew,, angin sepoi-sepoi bahase jew ... hehehe ... tak dew lah jahanam kulit muke kite orang nie ....






gambar yang dekat atas tu time sebelom masuk medan ... sempat lagi snap2 .... hehe






si nurul najihah .. my darling ..... muehehe ...











HELLO,, I'AM NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI ...


semue nie gambar lepas keluar medan,, perghh ... lege giler beb .... masing-msing dah RENTONG .....


No comments:

Post a Comment