Blogger Backgrounds
nor afiqah ini kasar budak nyer tapi ade sweet sikit ... hehe


Get your own Digital Clock

AFIQAH IS AFIQAH !! LU ORANG SUDAH KENAL KAN INI BUDAX CHOMELLL ?? FOLLOW AKU SAJE ..

Saturday 10 March 2012

Tibe2 JeW Aku NAk ciTEw pAsai kAsuT LaH ...

Assalamualaikum ...
korang ........ miss u alls ... cewwaahh ..

korang2,, tau tak tibe2 jew aku rase nak citew pasal kasut lah ... kasut heel ... aku kan kalau pergi kedai2 kasut kan,, mate aku jadi rambang kejap ... sebabnyer kasut dalam kedai semue lawa2 ...ishhh,, geramm seyhh ... ibu aku pown same jew lah ... 2 kali 5 jew dengan aku ... tapi dy lagi terok sebab klo pergi kedai kasut,, kalau ade 10 kedai semue2 tu dye nak singgah ... adoiii ... aku  boleh telentang kalau ikot dye pergi beli kasut ... yang tak boleh blah tu singgah semue kedai tapi 1 pown dye tak berminat ... adudu ... kacauu ... yelah ibu aku tu cerewet sikit,, nak kasut yg macam nie lah,, macam tu lah .... aduuiii ... then tadi aku cube2 tengok gambar2 kasut kat google,, walaweehh .. not bad lah ... cantik2  jugak .. kasut yg pelik2 and kelakar pown ade .. hahaha

tu tu .... tengok,, kasut sekarang dah macam2 pattern weii ...


kasut tinggi macam nie bagi aku bahaye sebab kalau lah orang gile kew anjing giler kejau mau tak cukup tanah kau nak lari ... hahaha





comeii ahhh warne kasut nie ken3 ... siap dengan polka dotgituu ...

haaaa,, kasut yang nie pelik plus mengarut ... hahaha


yeeee ...geliii arrr ..


yang nie pulak same jew tak payah pakai kasut ... 

k lah tu jew yang aku rajin ... sekiann .. bye3 ..







No comments:

Post a Comment