Blogger Backgrounds
nor afiqah ini kasar budak nyer tapi ade sweet sikit ... hehe


Get your own Digital Clock

AFIQAH IS AFIQAH !! LU ORANG SUDAH KENAL KAN INI BUDAX CHOMELLL ?? FOLLOW AKU SAJE ..

Sunday 20 November 2011

pERAsaAN aKU inI ...

assalamualaikum ...
hye korang ....
school holiday right ??
holiday mne jew ??? aku bulan 12 nie nak g perak .. ade wedding my lovely uncle ... >3

ok .. aku nak citew pasal perasaan aku nie ... hati aku nie dah banyak kali terluke .... bile dah terluke aku cube lah untuk ubati nyer kembali ...tapi ape kan daye ... luke aku terlalu dalam dan meninggalkan kesan dan parut yg sampai bile2 aku akan ingat ... setiap orang yang aku sayang semue nyer nak aku jge perasaan dye orang .. tpi ... HATI AKU SAPEW YANG NAK JAGE ?? HHMMM .... ape boleh buat kan ... sudah nasib badan .... asyik aku jew yang kene pujok ... dah kau bile plak nak pujok aku ?? aku mati nnti kew ?? ok fine ... x pew ...

aku kene sabar kan ... betoll lah .... orang bercinte nie bukan nyer senang kan .... baru aku rase bercinta nie ... ade yang best ... ade yang x best .... tambah2 pulak aku x dew pengalaman pasal cinta2 nie ... amek kau !! aku tengok ade sesetengah couple nie klo gf/bf dye majok msti pujok kan ... ohhh ... sweettt gilerrr !! tapi klo aku .... bf aku majok aku x geti nak pujok2 sangat ... aku just tnyer napew nie ?? then klo dye x jwap aku pown senyap jew lah .. hehehehe ... terok kan aku ,...

aku ingat lagi ... 3 minggu lepas kite orang dah break ! start dri tu dye dh mule ckp aku mcm2 ... keluar lah semue prkataan yang aku x sangke akan keluar dari mulot dye ... dye cakap .. dye menyesal giler couple ngn aku ... dye ckp ag yang aku nie bukan perempuan baek yang selame nie die anggap ... banyak lah weii !! mecej mecej dye tu aku simpan ag .. semue nyer cemuhan yang dye bagi kat aku ... aku ingat ..... then baru2 nie aku dah ok ngn dye balik .... bile dah baek ayt2 manis pown keluar lah kan .... biase lah .... lumrah percintaan ....aku harap ikatan ngn aku nie akan kekal .... wlu pown x kekal sebagai teman hidup .. sebagai teman pown jadi lah ....




bf aku yang belah kanan korang ... hujung sekali... hehe .. yang tinggi tu ... putih tu  ... :P

No comments:

Post a Comment